Debreczeni Zita az új stílusikon! (+videó)

2010.09.17 19:55

Debreczeni Zita az új stílusikon! Magyarország legszebb női összefogtak és ruhatervezésbe kezdtek, Debreczeni Zita pedig örömmel csatlakozott a csajcsapathoz.

Miközben a többi lányt fotózták és pózoltak addig Zita készségesen válaszolt a neki feltett kérdésekre. „Nagyon büszke vagyok és nagyon örülök. Engem megkeresett Hédi, hogy csatlakoznék-e a csapathoz és lenne-e kedvem, azt mondtam, hogy persze, nagyon jó dolognak tartom. Ilyen feladatom soha nem volt korábban, úgyhogy már nagyon várom.” - árulta el a tabutv.hu videójában a jövőbeli terveit a gyönyörű modell, aki pár hete csatlakozott a Sugarbird csapatához.

Zita állítása szerint kuriózumnak számít, ha egy nőt felkérnek arra hogy ruhákat tervezzen. de neki már a videóban látható ruha is már a saját kollekciójából való. „Azt tudni kell, hogy az én öltözködési stílusom talán egy picit más, mint a lányoké, ezért is esett rám a választás. Én mindenképpen azt a fajta stílust képviselem, ami egy picit visszafogottabb, nőiesebb, letisztultabb.” - osztotta meg a tabutv.hu-ra klikkelőkkel Debreczeni Zita.

A varrónők sorába ugyan nem áll majd be a fekete szépség, de a tervezés folyamatában mindenképp részt vesz.

„Kikérik a véleményem, elmondom, hogy én mit szeretnék, hogy én milyen vagyok, semmiképp nem tudok majd, olyan ruhákkal szolgálni, ami nem én vagyok,mert ezeket a ruhákat nekem ugyanúgy el kell fogadnom és hordanom kell,tehát ami nem az én stílusom, olyan nem hiszem, hogy lesz!" - mondta el a Tabu Tv internetes videójában a modell.

2010. szeptember 17., péntek 16:20

www.tabutv.hu